PokerKlubben

Vi spiller pt. 1 gang om ugen (onsdag) kl. 19:00 i Tebstrup Forsamlingshus, buy-in til disse turneringer ligger på nuværende tidspunkt på 250,-
Desuden spiller vi DEEP Stack 1 gang om måneden, primært 1. lørdag i hver kalender måned.
Det kan ske, at der kommer ændringer i spilledage (DEEPS) fra tid til anden da vores lokaler er et forsamlingshus der kan lejes.
Så har du eller dine venner lyst til, at spille poker sammen med andre, så sluk din computer og kom hen og spil sammen med os andre.
Der er mulighed for at købe drikkevare og snacks. Til vores DEEP turneringer, kan man forudbestille mad – dette skal gøres senest torsdag aften kl. 20.00 inden spille dato. Det er IKKE tilladt, at medbringe mad eller drikkevarer uden forudgående aftale med bestyrelsen.
Vores adresse er:
Horsens Poker Klub
c/o Tebstrup Forsamlingshus
Horsensvej 117
8660 Skanderborg
For Facebook gælder følgende regler:
Opslag bliver lukket for kommentarer såfremt indholdet eller kommentarer udstiller eller opfordrer til negative indstillinger mod ethvert medlem i klubben.

For mere information, se Pokerklubbens egen hjemmeside eller deres facebook-side